24.

Kanske är tur att man bara flyttar till hyres istället för ett eget hus, med tanke på alla fantastiska planer jag har! Jag vill göra ALLT! Och gärna nu på en gång, vilket ju är lite svårt när man inte ens bor där än!

Kanske även är tur att man inte är så händig, för då hade jag säkert velat bygga en massa roliga möbler o hyllor mm! Men jag får nöja mig med gardiner, dynor, dukar, kuddar, tavlor och annat pyssel i tyg som jag kan hantera!

Egentligen gillar jag att göra saker, men när man inte vet hur man ska göra blir det ju som svårt..! Så kattgården får jag hjälp med av pappa. Behöver väl inte nämna att det var ett projekt för lilla mig bara att få det där stor-aset till nät först in i bilen och sen in i förrådet?! ;)

Men som jag brukar säga;
Det man inte har i muskler, får man väga upp med i list!
Jag har därför under åren blivit vääldigt listig, hehe!


Kommentarer
Postat av: Julia

Vad tråkigt att den sprang bort. :( Hur mycket kostade den? Hur stor och hur mycket vägde den? :)

2011-04-07 @ 16:06:34
URL: http://spjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0