28. här, men ändå inte..

Det är så mycket jag ser fram emot, jag längtar till flytten, till sommaren och allt som händer då! Våren är en sån härlig årstid, men just nu så går tiden verkligen långsamt! Det är två veckor bort innan jag kan börja flytta, och det känns just nu som en evighet!

Jag har typ packat allting redan förutom kläder, gardiner och lampor. Så det är egentligen bara att ta kartongerna och fara när tiden är inne.

Låter kanske hemskt att jag är så peppad på att flytta, men det känns lixom...rätt! Jag har haft flera månader att lixom ta in och bearbeta allt, det kommer ju inte som en överraskning någonting. Så nu är jag mest förväntansfull över att få ett eget boende, och på ett ställe jag verkligen trivs på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0