15. Eleganta Kattdjur



Min storasyster som gillar att fotografera, tog flera fina bilder av tjejerna i Lördags när dom var på middag. Och här kommer några av mina favoriter!



Skranka var väldigt linslus denna kväll, så det var roligt att få lite tjusiga bilder.



Kan man bli så mycket gulligare än såhär?!





Även Spinky fastnade på några bilder, trots att hon låg i min kläd-byrå mest hela kvällen.

Hon är ju lite blyg av sig när vi får besök, så hon syns ofta inte till då! Många tror nog att jag har en skygg och osocial katt, men jag brukar säga att hon är blyg..! För med oss är hon världens mysigaste, och med folk hon träffat flera gånger brukar det också gå bra.

Sen har det även hänt när någon kommit och hälsat på att Spinky kollar på denne, fräser, och sedan springer och gömmer sig! Om det är en direkt pik mot besökaren, eller om den kom på en dålig dag vet jag inte.. 

Men det har hänt flera gånger! Det är därför man får bli lite förvånad när hon går fram och hälsar på random folk som kommer förbi, vilket också kan hända emellanåt. 
 


Jag har inte många riktigt "fina" bilder på katterna. (Fast alla är ju fina bara pga modellerna ;) )
 
Spinky för att hon är mörk och oftast smälter samman med bakgrunden och så ser man bara ett par vita öron. Och av någon anledning lyckas katterna ofta titta bort eller göra nånting annat konstigt precis när jag trycker på knappen!



Därför var jag bara tvungen att ta med denna bild också!
Skranka undrar vad tusan Spinky håller på med!
Det ser ut som hon ska hosta upp nånting, men jag tror hon gäspade!


           "Varje minut en kattägare sitter vid datorn,
            är en minut då en katt inte får fullständig  uppmärksamhet"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0