22. Kattgård

Funderar lite över hur jag ska göra med kattgården. Egentligen skulle jag ju vilja gå all-in och göra en stor och lyxig gård som dom här har gjort!! Jag vill ju att dom ska kunna vara ute, och inte bara titta på ute, det kan dom ju göra genom fönstret lixom..



Men så har jag sökt lite på dom där hundgårdssektionerna och insett att min plånka inte klarar av det just nu! :/
Det skulle ju vara smidigt med såna där delar som man bara kan sätta upp och även ta ner, istället för att snickra en stomme i trä och sätta fast nät i.

Men på den här bilden verkar dom ju inte satt något tak, och då blir det ju lättare att göra lite större.



Sen får jag väl se hur rymmningsbenägna dom är! Spinky är jag relativt säker på att hon kommer ligga och sola på altanen som hon brukar. Men skranka däremot, det blir en annan sak..!!

Får kolla en extra gång till helgen (när jag ska ut och skriva kontraktet!) hur det såg ut så jag kan planera ihop någonting till damerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0